Liikkeiden Showcase

Finavia

Yksityiskohdat

Ostoksilla käynti Helsinki-Vantaan lentoasemalla on määritelty uudelleen, mikä esittelee vähittäiskauppatarjonnan laajuuden ja monimuotoisuuden. Luksusputiikeista päivittäisiin välttämättömyyksiin ja jopa lelukauppoihin, vähittäiskauppakokemus nykyään kiehtoo jokaisen matkailijan mielikuvitusta. Tämä pitkäaikainen kampanja suunniteltiin korostamaan lentoaseman eloisaa vähittäiskauppamaailmaa, tarjoamaan jokaiselle jotakin ja heijastamaan mukavuuden, laadun ja tyylin saumatonta yhdistelmää.


Työskentelemällä tiiviisti asiakkaan kanssa konseptista toteutukseen, kehitimme visuaalisesti kiehtovan kampanjan, joka on räätälöity eri alustoille, mukaan lukien lentoaseman vaikuttavat 110 tuuman näytöt turvatarkastuksissa. Tavoitteena oli korostaa kauppojen laajaa valikoimaa ja laadukasta ostoskokemusta tehden siitä nykyaikaisen matkustamisen kiinteän osan.


Modulaarinen lähestymistapa takaa joustavuuden, mikä mahdollistaa kampanjan kohdentamisen ulkomainonnan, sosiaalisen median ja digitaalisten alustojen kautta. Tämä projekti ei pelkästään juhlista Helsingissä-Vantaan lentoaseman monipuolista vähittäiskauppaa, vaan myös vahvistaa lentoaseman aseman maailmanluokan matkakohteena, jossa ostoskokemus muuttuu unohtumattomaksi osaksi matkaa.

Ostoksilla käynti Helsinki-Vantaan lentoasemalla on määritelty uudelleen, mikä esittelee vähittäiskauppatarjonnan laajuuden ja monimuotoisuuden. Luksusputiikeista päivittäisiin välttämättömyyksiin ja jopa lelukauppoihin, vähittäiskauppakokemus nykyään kiehtoo jokaisen matkailijan mielikuvitusta. Tämä pitkäaikainen kampanja suunniteltiin korostamaan lentoaseman eloisaa vähittäiskauppamaailmaa, tarjoamaan jokaiselle jotakin ja heijastamaan mukavuuden, laadun ja tyylin saumatonta yhdistelmää.


Työskentelemällä tiiviisti asiakkaan kanssa konseptista toteutukseen, kehitimme visuaalisesti kiehtovan kampanjan, joka on räätälöity eri alustoille, mukaan lukien lentoaseman vaikuttavat 110 tuuman näytöt turvatarkastuksissa. Tavoitteena oli korostaa kauppojen laajaa valikoimaa ja laadukasta ostoskokemusta tehden siitä nykyaikaisen matkustamisen kiinteän osan.


Modulaarinen lähestymistapa takaa joustavuuden, mikä mahdollistaa kampanjan kohdentamisen ulkomainonnan, sosiaalisen median ja digitaalisten alustojen kautta. Tämä projekti ei pelkästään juhlista Helsingissä-Vantaan lentoaseman monipuolista vähittäiskauppaa, vaan myös vahvistaa lentoaseman aseman maailmanluokan matkakohteena, jossa ostoskokemus muuttuu unohtumattomaksi osaksi matkaa.

Ostoksilla käynti Helsinki-Vantaan lentoasemalla on määritelty uudelleen, mikä esittelee vähittäiskauppatarjonnan laajuuden ja monimuotoisuuden. Luksusputiikeista päivittäisiin välttämättömyyksiin ja jopa lelukauppoihin, vähittäiskauppakokemus nykyään kiehtoo jokaisen matkailijan mielikuvitusta. Tämä pitkäaikainen kampanja suunniteltiin korostamaan lentoaseman eloisaa vähittäiskauppamaailmaa, tarjoamaan jokaiselle jotakin ja heijastamaan mukavuuden, laadun ja tyylin saumatonta yhdistelmää.


Työskentelemällä tiiviisti asiakkaan kanssa konseptista toteutukseen, kehitimme visuaalisesti kiehtovan kampanjan, joka on räätälöity eri alustoille, mukaan lukien lentoaseman vaikuttavat 110 tuuman näytöt turvatarkastuksissa. Tavoitteena oli korostaa kauppojen laajaa valikoimaa ja laadukasta ostoskokemusta tehden siitä nykyaikaisen matkustamisen kiinteän osan.


Modulaarinen lähestymistapa takaa joustavuuden, mikä mahdollistaa kampanjan kohdentamisen ulkomainonnan, sosiaalisen median ja digitaalisten alustojen kautta. Tämä projekti ei pelkästään juhlista Helsingissä-Vantaan lentoaseman monipuolista vähittäiskauppaa, vaan myös vahvistaa lentoaseman aseman maailmanluokan matkakohteena, jossa ostoskokemus muuttuu unohtumattomaksi osaksi matkaa.

Palvelut

Strategia

Tuotanto

Vuosi

2025

Tekijät

ASIAKAS:

FINAVIA

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ:

FERAT RASHIDZADAH

VASTAAVATUOTTAJA:

PATRIK LEIVONEN

ASIAKAS:

FINAVIA

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ:

FERAT RASHIDZADAH

VASTAAVATUOTTAJA:

PATRIK LEIVONEN

ASIAKAS:

FINAVIA

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ:

FERAT RASHIDZADAH

VASTAAVATUOTTAJA:

PATRIK LEIVONEN

PROJEKTIKOORDINAATTORI, TUOTTAJA

VILLE KOIVU

KUVAAJA, LEIKKAAJA:

SEAN LEINO

PROJEKTIKOORDINAATTORI, TUOTTAJA

VILLE KOIVU

KUVAAJA, LEIKKAAJA:

SEAN LEINO

PROJEKTIKOORDINAATTORI, TUOTTAJA

VILLE KOIVU

KUVAAJA, LEIKKAAJA:

SEAN LEINO

SPECIAL THANKS:

FINAVIA COMMERCIAL TEAM

ALL 40 RESTAURANT & CAFE OPERATION TEAMS

SPECIAL THANKS:

FINAVIA COMMERCIAL TEAM

ALL 40 RESTAURANT & CAFE OPERATION TEAMS

SPECIAL THANKS:

FINAVIA COMMERCIAL TEAM

ALL 40 RESTAURANT & CAFE OPERATION TEAMS