Lupa Sähköistää

Sähköliitto

Yksityiskohdat

Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.


Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.


Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.

Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.


Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.


Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.

Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.


Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.


Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.

Palvelut

Konseptointi

Tuotanto

Vuosi

2024

Tekijät

OHJAAJA:

PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO

Asiakkuus vastaava:

FERAT RASHIDZADAH

KUVAAJA:

ATLAS WOO

OHJAAJA:

PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO

Asiakkuus vastaava:

FERAT RASHIDZADAH

KUVAAJA:

ATLAS WOO

OHJAAJA:

PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO

Asiakkuus vastaava:

FERAT RASHIDZADAH

KUVAAJA:

ATLAS WOO

ÄÄNITEKNIKKO:

ATLAS WOO

VFX & ANIMAATIO:

PASI KÄRÄOJA

AD:

ARTEMI VARJONEN

PA:

VILLE KOIVU

VALAISIJA & TUOTTAJA:

SEEMI SAMUEL

ÄÄNITEKNIKKO:

ATLAS WOO

VFX & ANIMAATIO:

PASI KÄRÄOJA

AD:

ARTEMI VARJONEN

PA:

VILLE KOIVU

VALAISIJA & TUOTTAJA:

SEEMI SAMUEL

ÄÄNITEKNIKKO:

ATLAS WOO

VFX & ANIMAATIO:

PASI KÄRÄOJA

AD:

ARTEMI VARJONEN

PA:

VILLE KOIVU

VALAISIJA & TUOTTAJA:

SEEMI SAMUEL

STAILAUS:

MILJA SÄRESTÖNIEMI

KAMPAUS JA MEIKKI:

MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN

TUOTANTOASSISTENTTI:

SAMU HAKOMÄKI

NÄYTTELIJÄT:

LYANNE & CHRISTOFER

STAILAUS:

MILJA SÄRESTÖNIEMI

KAMPAUS JA MEIKKI:

MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN

TUOTANTOASSISTENTTI:

SAMU HAKOMÄKI

NÄYTTELIJÄT:

LYANNE & CHRISTOFER

STAILAUS:

MILJA SÄRESTÖNIEMI

KAMPAUS JA MEIKKI:

MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN

TUOTANTOASSISTENTTI:

SAMU HAKOMÄKI

NÄYTTELIJÄT:

LYANNE & CHRISTOFER