Lupa Sähköistää
Sähköliitto
Yksityiskohdat
Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.
Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.
Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.
Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.
Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.
Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.
Sähköliitto pyrki houkuttelemaan nuorempia jäseniä ja tuomaan esiin ammattiliiton jäsenyyden etuja innostavan ja luovan kampanjan kautta. Tavoitteena oli juhlistaa sähköasentajien ylpeyttä ja asiantuntemusta sekä yhdistää uusiin yleisöihin tuoreella ja odottamattomalla tarinankerronnalla.
Yhteistyössä Berry Creativen kanssa, joka kehitti kampanjan yleiskonseptin, toteutimme heidän visionsa visuaalisesti vaikuttavien videokonseptien kautta. Videoissa oli huumoria, ironiaa ja elokuvallista tarinankerrontaa. Niissä käytettiin leikkisiä vakoojaestetiikoita—ajattele James Bond kohtaa pohjoismaisen rikosdraaman—toimittamaan viihdyttävä mutta voimaannuttava viesti.
Panoksemme sisälsivät kolmen ainutlaatuisen sosiaalisen median mainoksen tuottamisen ja visuaalisten elementtien mukauttamisen roll-upeiksi, julisteiksi ja avainkuviksi, varmistaen että kampanja resonoi kaikissa kosketuspisteissä.
Palvelut
Konseptointi
Tuotanto
Vuosi
2024
Tekijät
OHJAAJA:
PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO
Asiakkuus vastaava:
FERAT RASHIDZADAH
KUVAAJA:
ATLAS WOO
OHJAAJA:
PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO
Asiakkuus vastaava:
FERAT RASHIDZADAH
KUVAAJA:
ATLAS WOO
OHJAAJA:
PATRIK LEIVONEN & SEAN LEINO
Asiakkuus vastaava:
FERAT RASHIDZADAH
KUVAAJA:
ATLAS WOO
ÄÄNITEKNIKKO:
ATLAS WOO
VFX & ANIMAATIO:
PASI KÄRÄOJA
AD:
ARTEMI VARJONEN
PA:
VILLE KOIVU
VALAISIJA & TUOTTAJA:
SEEMI SAMUEL
ÄÄNITEKNIKKO:
ATLAS WOO
VFX & ANIMAATIO:
PASI KÄRÄOJA
AD:
ARTEMI VARJONEN
PA:
VILLE KOIVU
VALAISIJA & TUOTTAJA:
SEEMI SAMUEL
ÄÄNITEKNIKKO:
ATLAS WOO
VFX & ANIMAATIO:
PASI KÄRÄOJA
AD:
ARTEMI VARJONEN
PA:
VILLE KOIVU
VALAISIJA & TUOTTAJA:
SEEMI SAMUEL
STAILAUS:
MILJA SÄRESTÖNIEMI
KAMPAUS JA MEIKKI:
MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN
TUOTANTOASSISTENTTI:
SAMU HAKOMÄKI
NÄYTTELIJÄT:
LYANNE & CHRISTOFER
STAILAUS:
MILJA SÄRESTÖNIEMI
KAMPAUS JA MEIKKI:
MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN
TUOTANTOASSISTENTTI:
SAMU HAKOMÄKI
NÄYTTELIJÄT:
LYANNE & CHRISTOFER
STAILAUS:
MILJA SÄRESTÖNIEMI
KAMPAUS JA MEIKKI:
MILJA SÄRESTÖNIEMI & JASMIN
TUOTANTOASSISTENTTI:
SAMU HAKOMÄKI
NÄYTTELIJÄT:
LYANNE & CHRISTOFER